Mango må vara den godaste frukten


Som sagt så slutade jag då 12.15 idag men stannade kvar och åt med tjejerna, eller jag åt inte men de andra gjorde. Det var nämligen tacos till lunch och jag tackar gud för att jag var täppt i näsan idag så jag slapp känna lukten av den vidriga tacolukten, amen for that! Drog sen ner på stan en vända för att kolla saldot på kortet och köpa bussbiljett till senare idag då jag har tackat ja till att ta den sena gruppen och därmed slutar jag klockan åtta då skolbusskorten slutar gälla - yay.. Har varit hemma i ungefär en timma då jag inte gjort så mycket, har hunnit med att skära upp mango som ska med till jobbet ikväll, fyllt en vattenflaska samt plockat fram jobbkläderna. Ska nu skära upp en alvedon och trycka i mig, byta om och sedan lägga mig i sängen tills jag går ut till bussen som går vid halv fyra. Resten av klassen skulle åka skridskor på idrotten idag och vi får se om alla ligger på sjukhus med brutna ben eller om de klarade sig. Hejsvejs,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback