Måndag den 13/2 - 2012








La av med pluggandet för ett tag sedan då jag hamnade off track och hade varken orken eller lusten till att försöka få mig på spåret igen. Åt upp det sista av min stora Ben&Jerry och har även tagit några chokladbitar. Blev ingen träning idag som jag hade planerat tidigare idag så den flyttas till imorgon istället då det faktiskt är gym på mitt schema. Dock har jag varit förkyld i en vecka nu och är fortfarande inte helt frisk, så vi får se hur det blir, om jag vaknar upp utan täppt näsa imorgon eller om det är raka motsatsen. Blir en välbehövlig sovmorgon imorgon till halv tio och slutar vid halv två om inte tidigare. Imorgon är det alla hjärtans dag, som alla kanske vet och tyvärr kommer jag inte kunna fira den med min pojke.. kommer istället tänka på honom hela dagen imorgon och ska pussa på honom extra mycket när han är friskus! Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback