Livin' da vida loca

Sitter här mätt och belåten och försöker att fokusera på samhällskunskapsuppgiften vilket går rent åt helvete. Har för många saker intill mig som stjäl uppmärksamheten. Calle blev för en dryga timme sen upphämtad av hans far fast med övningskörande Moa bakom ratten (klicka på namnet så kommer ni till hennes blogg). Ryktas som att många i klassen är klara med uppgiften och jag antar väl att jag är den sista som gör den - as always. Men jag tycker att det är bättre, plus att jag skriver och presterar bättre om man gör det någon dag innan uppgiften ska in. Ologiskt? Ja vet. Det är det mesta i min värld men det är något jag får leva med. Ska nog försöka att stäng av tvn, sätta på ltie musik därav endel rammstein låtar och sedan försöka få lite gjort på samuppgiften iallafall, det är mitt mål för ikväll! Plus att, om jag har tid över ska jag göra mig ett tränings schema. Har nämligen upptäckt att det kan vara jäkligt behövande. Hejsvejs!,

kommentarer
posted by: Moa

Hihi :D

2012-02-09 @ 20:11:37
hemsida: http://hopplisa.spotlife.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback