L stands for love




Sitter och leker för mig själv inne på picasa och redigerar lite bilder och sådant. Hemkommen för ett bra tag sedan ifrån agerandet av jury. Det gick bra, dock inte så många som sökte, informationen spred sig inte så mycket som vi hade velat. Men vi fick tag i en person vi kan tänka oss ha i gruppen, det var liksom det som var syftet. Väl hemma fanns det hemma gjord kebab (inte min favorit direkt). Men det slank ner iallafall. Har även slängt ett och annat öga på min träningsuppgift på elva sidor som ska vara inlämnad imorgon(?). Lite smått osäker på om jag gjort tillräckligt.. får se om jag vaknar mitt i natten av ren osäkerhet och gör en tolfte sida. We will see about that. Ska stänga ner datorn nu och smsa med världens bästa. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback