Kärlek är den härligaste känslan av alla känslor




Två bortglömda bilder ifrån en photoshoot för någon månad sedan.  Sitter just nu och tar det lugnt, scrollar på ikeas hemsida och drömmer mig bort om hur mitt drömrum kan tänkas se ut. Sitter även och skriver ner lite hur mycket mitt nya rum, som jag förövrigt ska betala mesta dels själv ska kosta. Prio ett är byrå som kommer gå på dryga 800:- och sen om jag fortfarande känner för att ha en dubbelsäng i sommar efter min lön har kommt (kommer antagligen vilja ha dubbelsängen fortfarande) och då kan jag köpa den. Om jag inte fått den i födelsedags present innan dess så att säga. Bytet av det nya rummet kommer ju med lite nackdelar - tyvärr, då så fort man går (typ) så hörs det ner till mammsen och pappsens rum. Så varje gång jag stiger upp på natten och ska gå på toa så.. haha goodmorning parents! Men om det blir för olidligt är det inte värre med det än att jag flyttar tillbaka mitt pick och pack till mitt gamla rum. Får se om man åker till ikea imorgon eller om det tar en hel dag för pappa och dra ut de som finns där just nu. Annars kanske jag åker och besöker min mycket efterlängtade pojke i landet ingenstans.. hum. får se. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback