En som kör parkour är en ninja i smyg


Vaken? Yes ma'm.  Sitter och har gjort lite skolarbeten vilket var mer än behövligt. Fick in flytet på samuppgiften och gjorde några hundra ord på den och gick sedan vidare till filmanalysen på historian där det tyvärr blev lite mindre gjort. Rättade lite saker och jämförde samt diskuterade lite olika svar och sånt med calle. Blev en riktig festmåltid då det bjöds på bakad potatis med räkröra och bacon, super gott! Har även märkt att jag inte är ett stort fan av bara potatis, alltså den klumpliknande saken, det går ner utan problem när de är i former såsom pommes och potatisklyftor men mer motit när det gäller skolans äckel-potatisar. Tog mig sedan en och en annan chokladbit som jag kände mig mer än värd av ifrån den enorma asken och jag kan ju bara säga att min sida av asken är snart slut och jag kommer antagligen bli mer än sugen på att börja hugga in på calles sida snart om jag känner mig själv rätt. Ska försöka hålla mig och överlåta uppätandet av det till honom, det blir nog bäst så - på alla sätt och vis. Tyckte bilden ovan var lite kulig, någon person som jag inte minns namnet på la upp den på facebook tidigare idag och jag snodde den dirr! Imorgon blir det jobb as usual på onsdagar och jag måste vara mer än alert för att huvudledaren åker nämligen iväg så det blir jag + två andra personer som måste kunna alla rutiner till BUSAM. Press? JA! Men det ska nog ordnas. Sitter nog kvar i skolan en timme imorgon för att passa på att göra klart lite skoluppgifter så jag slipper sitta när jag kommer hem ifrån jobbet. Blev ett långt inlägg, men det var behövande. Allt flöt på och jag antar att jag behövde skriv av mig. Godnatt på er!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback