En mycket speciell dag idag










Speciell är den för mig och calle som ni såg i inlägget imorse att vi firar sex hela månader tillsammans idag!
Klockan ringde vid nio men vi lyckades somna om, frukosten blev försenad då vi åt vid tio snåret. Man är mer än utmattad nu efter alla slipningar och alla x antal målningar, men det är en målning kvar och jag har även beställt en tapet jag ska ha, så den kommer antagligen pappa hem med ikväll så får vi se om den kommer upp redan ikväll eller om pappa känner för att göra det imorgon. Sedan skulle det behövas en tur till IKEA för köpning av byråer jag har en crush för - behöver faktiskt någonstans att ha mina kläder. Klockan sju ikväll blir det den sista målningen, förhoppnignsvis. Så nu blir det att ta det lugnt ett tag i väntan på mat. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback