Choklad pudding!


Dagen idag gick snabbt och därmed var den inte så speciellt jobbig. Efter skolan drog jag ner på stan med calle och ida för att kolla runt lite, gick in på en affär och det fick räcka. Lite impulsshopping blev det och jag fick bland annat med mig hem ett par jätte bekväma svarta jeans, basic är alltid bra att ha! Imorgon kommer studiebidraget och om jag känner mig själv blir det kanske något i väntan på jobbet, we will se about that. Har även snackat lite planer om helgen och känslan säger att det kommer bli otroligt bra. Otroligt kallt.. men bra.Dagens miss måste nog vara när jag råkat cutta mig själv (och nu tror ni åh hon är värsta emot) but wait... råkat skära mig på hakan med rakhyveln så jag har två ca 4-5 cm avlångt sträck/sår mitt på hakan. Fråga inte hur jag lyckades, cuz jag vet inte själv. Hann förövrig med en springtur och man känner redan att kondisen har sjunkit, man ska aldrig sluta när man är på topp har jag nu lärt mig. PowerPoint fixande med Nor via tele next, och sedan från plugg till annat plugg blir det naturkunskapsboken jag kommer spendera en del tid med i väntan på BB. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback