Chicken Fajitas






Springturen gick prima, sprang lite kortare än vad jag egentligen velat men det gick knappt att springa då man inte fick något fäste på den hala isen som kommit fram nu när det små regnat lite. Körde lite styrka när jag kom hem. Drog på högt i högtalarna och det blev två flugor i en smäll då mammsen körde lite spinning i rummet brevid, öppnade upp och satte högtalarna på max volym och köttade ett tag. Om cirka 30 minuter börjar gladiatorerna, som jag har längtat! Ska även försöka få ordning på lite arbetsmaterial inför provet jag har torsdagen då vi börjar skolan. Lika bra att börja nu när man ändå inte har något för sig, inte sant? Sen ska jag försöka få ordning på ett träningschema också ju.. det kanske blir imorgon! Pojken min känner sig lite bättre och febern är borta, få se om vi träffas imorgon eller om han behöver ännu en dag på sig att krya på sig. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback