Bitch, om du hatar mig.. så ställ dig i kön och ta en nummerlapp & vänta tills jag bryr mig lite

Billden beskrev mina känslor för cirka 30 minuter sedan. Har nu löst det och det kunde inte ha känts bättre! Åkte hem ifrån calle idag vid fem för att springa men det gick åthelvete då jag bokstavligt talat ramlade av bussen. Bussen stannade med ett långt mellanrum mellan trottoaren och det såg inte jag, plus att det inte var sandat så BOM BOM BOM så låg jag på marken och lyckades sträcka vänster vad - LYCKAT! Så.. jag hade inte ens behövt åka ifrån calle från första början. Men jag tog mig hem och åt middag och har kollat på tv och bara tagit det lugnt. Sticker iväg till min älskling imorgon också och väcker honom, om han inte är vaken vid typ 10 då jag kommer vilket jag tror att han inte är. Resten av den lilla tid jag kommer vara vaken kommer spenderas med en liten Ben and Jerry av chocolate fudge brownie och komediserier på 6an. Tidigt uppgång imorgon och jag känner att jag vill vara pigg. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback