Att bussarna alltid ska krångla..

Hemkommen efter ett x antal timmar sedan. Skolan gick rätt så snabbt och det var det var mer än välbehövt. Ett antal buss incidenter inträffade på vägen hem då bussen ifrån skolan till stan åker en hållplats och stannar sedan för att evakuera pga rök och bränd lukt så det blev att gå till stan. Sedan får jag ett sms ifrån Nor då jag samtidigt ser att hennes buss dalar ner baklänges ifrån slottsbacken. Men påväg hem gick jag förbi kvarnen och inhandlade en mango och en väl förtjänad Ben & Jerry. Fick även besök av pojken min som för ett tag begav sig hemmåt. Känner mig krassligare än innan, har inte någon ork till något utan ligger bara deckad i sängen med min älsklings filt virad runt om mig. Måste hinna kolla igenom tränings uppgiften som ska vara inne innan 00.00 inatt också.. Det blir prio ett. Hejsvejs,

 


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback