LAST NIGHT IN MY OWN BED FOR 2WEEKS

Finfin bild ifrån midsommar på mig och kvinnan med de grönaste fingrarna jag vet!
 

Nä nu räcker det faktiskt med dator. Suttit lite för mycket vid datorn och tvn de senaste dagarna bara för att jag kan och inte kommer kunna under två veckor nu. Eller kan.. kan jag ju men att sitta vid datorn är faktiskt inte min prio number one när jag är utomlands och tv kanalerna där borta är inte riktigt lika som här hemma då det mesta är dubbat eller är på spanska såklart. Ska erkänna att jag har lite panik över matten också, har ju som sagt en IG prövning att göra när jag kommer tillbaka och man har väl alltid en mer eller mindre nervositet inom sig innan ett prov, har jag pluggat tillräckligt? har jag pluggat på rätt saker? med mera. Men det ska nog gå bra! Sitter och velar lite på om matteboken ska packas ner i handbagaget eller inte, men ska jag väl bestämma innan det är för sent I guess. 
 
Nu tackar jag för mig den här kvällen och det glädjer mig att jag kan säga, att idag är det den sista kvällen på två veckor jag kommer att spendera i Sverige. Två veckor jag kommer att spendera med min underbara familj, systers familj och min soulmate som även är min pojkvän.Längtar!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback