ETT ÅR MED VÄRLDENS BÄSTA <3

Fin bild på en fin blomma jag fick för en månad sedan.
 
Det har blivit lite glest med bloggningen på sista tiden och ärligt talat så vet jag inte riktigt varför. Antar väl att skolan har dragit igång och det sätts mer fokus där än här (here we go again tänker ni) men så är det faktiskt. Anyway! Nu bloggar jag och det är bra. Så de få gångerna försöker jag göra bra.. haha skämt åt sido..
 
Idag vart det skola till kvart i fyra, en massa kärnämnen plus spanska så det  var väl en helt ok dag om man säger så. Efter det vart det hem till mig och jag och calle blev upphämtade strax efter fem av hans far och nu sitter vi här. Har precis gått ifrån middagsbordet som vi satt oss vid... strax efter sju någon gång och suttit tills nu. Kräft, grilladkyckling och potatisätning plus lite armbrytning har gjorts och nu sitter la familia i vardagsrummet med varsin filt allehopa och checkar film. Imorgon blir det att ta det lugnt och börja lite med plugget, om jag orkar det vill säga..
 
Påtal om rubriken så firar jag och calle faktiskt ett år idag, i ett helt år har vi hållt ihop. :)

kommentarer
posted by: Lina Roger

Fin bild och en riktigt härlig header du har =)

Svar: Tack så mycket! Ska faktiskt börja med en ny header om ett tag :)
sarabirnbaums.blogg.se

2012-08-25 @ 10:19:50
hemsida: http://linaroger.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback