NATTI NATT


En lite smått söt bild för att visa hur mycket det skiljer mig och calle rent längdmässigt, lite mer än 25 cm är det nog! En bra bit dvs.

Drar mig sakta men säkert mot sängen nu för att checka in dagens avsnitt av bb på tvn som börjar 30 minuter,  däckar förhoppningsvis efter elva någon gång. Behöver sömnen, imorgon väntar en händelserik dag och känner att jag vill vara på topp. Har även helt glömt bort att visa det jag fick ifrån calle idag men det får bli imorgon när dagsljuset förhoppningsvis är här med sällskap av det som heter skolsken. Godnatt ♥

Måste även passa på att tacka pappa peter! Calles pappa alltså, då han har varit jiete snel o fixat en internet grejsimojs till oss så vi slipper fajtas om internet och kan nu sitta på toaletten och surfa om jag så skulle vilja, haha skämt åt sido. Tack till honom c:

kommentarer
posted by: lisa

hej lisakleber.blogg.se här! Tack för din kommentar. Min favorit smak av ben & jerry's är nog chocolate fudge brownie. :) kram

2012-04-24 @ 21:42:51
hemsida: http://lisakleber.blogg.se/
posted by: Jaquline

Så lite så :) jag gillar stora rubriker och stora bilder. Bilderna gör din blogg as najs måste jag säga. Tycker om allt med den :) kram

2012-04-24 @ 22:04:20
hemsida: http://jaqulines.wordpress.com
posted by: nathalie

Hejsan! skit fin blogg du har! Allt bra med dig idag? vad tycks om min nya klänning? för mycket volanger för en bröllops klänning /skolavslutnings klänning? kram<3

2012-04-25 @ 10:27:32
hemsida: http://spiinaker.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback