MIN VECKA

Jobbig vecka, men ändå inte. Den kunde ha varit värre och den ser säkert värre ut för andra studenter. Dragit mig till sängen för tilfället, krämat in mig - om man kan säga så (?) och sedan provsmakat min smoothie som jag förövrigt kastade direkt efter det. Usch fy och blä! Rekommenderar er att inte låta passionsfrukt stå i en timma eller två i yoghurt.. det smakar bensinliknande.. urk. Imorgon blir det jobb som vanligt på onsdagar och blir inte mycket till uppdatering förens efter åtta. Sitter och njuter av iskallt vatten i en plastmugg då diskmaskinen gått sönder så det är så vi dealar med diskproblemet.

kommentarer
posted by: Emma

SV: Jag har en Nikon D3100 och den är jättebra! Jag älskar den! De flesta föredrar Canon, men jag är verkligen en Nikon-tjej! Nikon känns inte lika "plastig" som Canon och bilderna blir mycket bättre på Nikon. :)

Älskar att det går att både fota och filma med kameran.



Gillar du att fota så tror jag att du skulle gilla kameran. :)

2012-04-10 @ 21:35:27
hemsida: http://emmalj.webblogg.se/
posted by: Cindy [Cindyles.blogg.se]

härlig vecka!

2012-04-11 @ 20:44:59
hemsida: http://cindyles.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback