KVÄLLS SNACKS




Mycket riktigt, sagt och gjort så satte jag mig faktiskt och pluggade. Var lite motigt i början men det försvann snabbt vilket var skönt då det flöt på något otroligt bra. En och en halv sida skriven och typ lika mycket kvar. Tre dagar på mig och det känns bättre nu än va det gjorde innan vilket är otroligt skönt. Gjorde iordning glass och frukt i tid till att Den starka resan med Morgan och Ola-Conny började och är fortfarande super mätt. Ska spara lite länkar och sedan dra mig mot sängen och äntligen få hoppa ner i den nybäddade sängen. Imorgon blir det en kort dag då jag slutar redan 11.30 för att vi ettor har del 1 i svenska nationella imorgon och jag kunde nog inte vara mer otaggad än va jag är nu. Imorgon är en bra dag, more about that tomorrow. Godnatt!

kommentarer
posted by: Jaquline

Jätte fin blogg du har! Gillar dina bilder grymt mycket! Kram på dig tjejen.

2012-04-24 @ 19:23:08
hemsida: http://jaqulines.wordpress.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback