IDROTTSLEKTION À LA S11D



En sovmorgon till 12.40 satt fint denna morgon, kunde dock ha varit bättre om man bara hade en eller ingen lektion istället för tre, men det gick rätt snabbt iallafall. Matte, historia och sen sist men inte sam och sedan slut. Drog då ner till stan med calle och lämnade in ett CV och stack sedan hem och gjorde mat. Han har precis blivit upphämtad och jag ska faktiskt sätta mig och göra några mattetal, tro det eller ej så är det faktiskt rent frivilligt! Ska ta tillvara på chansen och göra det när jag ändå har lust. Inga planer för denna kväll vilket är otroligt skönt, slappkväll med ben & jerry's jag och calle lyckades få med oss hem ifrån stan. Mumma!

kommentarer
posted by: Jessica

fin blogg:)

kolla gärna in min blogg, har skrivit ett inlägg om hur du tjänar snabba pengar :)

2012-04-19 @ 19:46:18
hemsida: http://jjessicalindberg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback