FOTBOLLSMATCH




Hemkommen ifrån en lång men ändå snabb dag, vissa lektioner tog sin tid då intresset inte fanns kvar att ge och vissa lektioner som fick tiden att gå. Idrottslektionen idag var nog den bästa hitills jag någonsin haft och den var otroligt rolig. Mer sånt tack! Blev jobbet senare och efter det drog jag med lite folk ner till ekeby och kollade på fotbollsmatch, uif - bälinge och uif vann med 3-2. Inge vidare snygga mål då de var ren tur och inte av skicklighet, men det är sånt som händer. Fått i mig middag och kom just på att jag faktiskt har en förjävla lång sovmorgon imorgon, börjar nämligen 12.40 och har bara tre lektioner. Älska. Nu blir det big brother tittande och sedan något annat skojs, men säger godnatt och tackar för mig, datorn ska packas ner i skolväskan. Imorgon ser det lovande ut på vädersfronten 10+ och sol. Godnatt!

kommentarer
posted by: Anonym

fin blogg, kika gärna in min blogg! kram



http://secondstore.blogg.se



2012-04-19 @ 12:40:05

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback