Studiedag

Godmorgon! Eller.. god förmiddag kanske passar bättre. Vaknade strax efter halv tio och fick ett litet träningssug. Så jag stack ut och sprang en runda och körde lite småstyrka genom hela kroppen efter det. Att träna i regnet måste nog vara det bästa som finns! Otroligt skönt. Nu sitter jag och har precis ätit upp resterna ifrån scones bakningen igår, det blev en väldigt försenad frukost om man säger så. Idag är planerna som så att jag ska åka iväg och hämta mitt ID, köpa alcogel till min infektion i örat (alltså örhänget) och sist men inte minst köpa hårfärg! Ikväll får vi middagsgäster, min syster och hennes familj kommer hit på middag då det var allt för länge sen, så det blir skoj. Efter det blir det troligtvis lite matteplugg. Hör senare helt enkelt! 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback