Misslyckad färgning

Hej på er! Färgade som sagt håret igår och måste bara meddela att det absolut inte blev som det skulle.. ser ut som jag vet inte vad. Bär mössa vart jag än går, hua hur jag ser ut alltså! Hur fan kunde det gå så jäkla galet? Det är frågan det. Aja. Idag vaknade vi strax efter åtta, jag gick upp, åt frukost och åkte iväg på arbetsintervju nummer 2 och sedan hem igen. Efter det vart det simskola med Teodor och hela la familia åkte iväg, Calle åkte motsatta håll och drog till Bälinge för att kolla på match, och nu sitter jag här! Ensam. Ska börja plugga matte när som helst och det blir det imorgon också. Ikväll sover min systers båda sönder på 3 och 1 här så det ska bli mysigt! 
 
Update: Har precis vart in och bokat tid hos frisören på måndag så dom får göra något åt den här hårsituationen, om det nu går.. Blir att leva utan pengar i fyra veckor då. Fan för att studiebidraget bara ligger på 1050:- 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback