Happy moment

Hej på er! Åt födelsedagsmiddag här hemma för mamma, ungsbakad fläskfilé och potatisgratäng - mumsigt värre! Ikväll blir det som sagt pluggnign för min del, plus solsian såklart. Eftermiddagen bestod inte av plugg, blir oftast så när man säger att man ska plugga, att det slutar med att man gör allt förutom att plugga. Men nu ska jag försöka sätta mig med det jag skjutit upp så jag slipper göra desto mer imorgon. Siktar på en rätt tidig kväll ikväll, är supertrött. Säger godnatt i förväg!

kommentarer
posted by: vicki andréa olofsson

söt blogg! :)
kolla gärna in min blogg där jag lägger upp foton, skriver om min vardag & även hur det är att vara en tonåring utan pappa

2012-10-21 @ 21:05:40
hemsida: http://vickiao.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback