Dreams can not be verified

Godmorgon på er denna otroligt fina lördag! Solen skiner och molnen ser jag inte så långt ögat kan nå (åh nostalgi på den låten). Det fina vädret väljer att komma fram varje helg jag ska sitta inne i en svinkall gymnastiksal och göra annat, det är nämligen fjärde helgen i rad som det är fint väder och jag ska på kurs! Lite tråkigt. Men men, mamma erbjöd sig att skjutsa mig dit vi ska vara så att jag slapp bussarna vilket var snällt av henne. Åker om några minuter skulle jag tro, idag är det 10.00-16.00 som gäller så det är varken lika långt pass eller lika många dagar som de andra helgerna. Skönt. Nu blir det att gå igenom väskan för att se om jag har allt med mig. Vi hörs!

kommentarer
posted by: Julia

Vad fin du är! :)

Svar: Åh va glad jag blir! Tack :)kram!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-13 @ 10:05:10
hemsida: http://juliasmagazine.blogg.se
posted by: CECILIA

Fin blogg! Allt bra idag? :)
Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Tack så jättemycket! Vad gillar du bäst? :)Japp allt är bra, sitter med min pojkvän och hans familj och äter frukost i vardagsrummet. Mysfaktor på hög nivå
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-13 @ 12:11:17
hemsida: http://candersson.bloggplatsen.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback