NY KLIPPT

Håret is gone, såg ut som hela barret låg på golvet när jag var klar men icke, lite fick vara kvar. Klippte av några centimetrar och har tunnat ut det rejält. Hela familjen är på och ska klippa sig och det är nu näst sista i frisörstolen.
Suttit och granskat min uppsats ett x antal gånger men tror nog att jag är klar, helt klar. Vilket känns lite sisådär, detta hänger på mitt slut betyg i samhällskunskap så är lite orolig att det inte ska bli det betyg jag vill ha. More about that later on, hörs!

kommentarer
posted by: william

söt bild:D härligt med yklippt hår:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-16 @ 11:48:52
hemsida: http://funnyones.blogg.se/
posted by: Becka [fotoblogg]

Otroligt fina bilder du har i headern & på bloggen! :D

2012-05-16 @ 20:31:58
hemsida: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback