KOSSA MUU

Fick lite till gjort på uppgiften och känner mig nöjd för idag, kör satsning imorgon för då jävlar ska den vara klar, även om den ska vara inne på onsdag.. men det är en härlig känsla att vara lite före i tidsschemat. Mammsen stack iväg på zumba och jag och lillebrorsan fick lite syskontime, jag satte honom i badet och han försökte så gott han kunde att simma.. snarare sprattla runt med cyklop i längtan till teneriffa. Åt middag och busade lite till, och nu sitter jag här, lite smått glass sugen och för de som känner mig väl så är det då ingen nyhet. Tror det blir den gamla hederliga godingen, gammaldags vanlij glass med oboypulver, mumma!

kommentarer
posted by: Pojken din c:

Du er toki som har oboypulver på din glass c:

2012-05-14 @ 20:02:20

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback