GOT SOMETHING TO DO?


Brist på bilder då jag trodde att jag tappat bort mitt favorit minneskort, men icke. Det satt i datorn som låg bakom sängen, puh. Matteprov idag som sagt och jag ljuger rejält om jag säger att det gick prima eftersom att det gick motsatta. Aja, jag och calle åkte hem och åt lunch för att fira att vi var klara med matteskiten, dock muntliga kvar som görs på torsdag, men ändå! Calle blev upphämtad i cobran för ett tag sedan för att dra iväg på träning, skoj för honom. Själv skippade jag gymmet idag då näsan bara fortsatte rinna då jag snyter mig i princip varannan minut vilket börjar ta lite på toapappersrullarna - de minskar drastiskt.

Jag har inget plugg denna vecka, eller inget "jobbigt plugg" om jag nu ska säga det på så sätt. Lite opponering att göra är väl det ända som kan ta lite på krafterna då jag ska gå igenom en annans arbete.. och någon annan gå igenom mitt :( Har lite att skriva på min naturkunskapslabb också men anser inte att det är något större arbete because it's rätt roligt. Har lite planer på att baka också, får se. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback