Godnatt!


Gammal pic men beskriver hur det ser ut för tillfället, så det fick funka!

Har blivit lite dålig på att uppdatera men det har varit lite mycket under veckan (alla skyller på det och jag är inget undantag), men så är sanningen. Drog iallafall imorse, rent spontant med pappsen ut till syrran för att vakta barn så att männen fick fixa och trixa med deras övervåning som ska fixas i ordning och drog där efter med familjen till min kusin som fyller hela sex år idag, grattis till henne! På vägen hem blev jag avsläppt i stan och dansade tills åtta. Kom hem för kanske 1,5 timme sedan och har bara hunnit med att äta middag och slappat, eller hunnit med och hunnit med.. skulle nog hunnit med endel fler saker om jag bara hade velat eller orkat! Aja, relativ tidig sussning ska ske ikväll så jag är utvilad och utan halsont imorgon så jag äntligen kan börja jobba upp kondisen. Håller tummarna!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback