BIKINISAR


Men visst, ni som följt mig ett tag har kanske sett mitt inlägg där jag totaldissade H&Ms bikinisar? Men visst, under sommartid får de in snyggare och snyggare och har redan fastnat vid vissa, gotta love them! Nu drar jag mig mot sängen och ska försöka sova mig frisk, hoppas på att ontet i öronen är borta tills imorgon så jag kan sitta smärtfritt på provet, det vore kalas. Idag bjöds det på en riktig sommarvärme och det ska bli lika varmt imorgon om inte varmare då de inte ska vara nåågra moln på hela dagen! ÄLSKA. Godnatt!

kommentarer
posted by: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Hej :) Jag har gjort dom hos en tjej på Kungsholmen. Dock bor hon i GBG men är i Stockholm då & då och hälsar på. Hon tar 800 för ett fullt nytt set!

Tack så himla mycket, är verkligen sjukt nöjd.

KRAM!

2012-05-21 @ 23:07:51
hemsida: http://mammasangel.vimedbarn.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback