AFGHANISTAN & USA

Som sagt, sovmorgonen blev puts väck pågrund av spanska nationella som förövrigt gick helt ok för att vara mig. Men alltid när det känns så har det gått utför i spanska så vi får väl se hur det blir. Ett E ska jag nog kunna kamma hem iallafall! Stannade kvar ett tag i skolan och umgicks med calle, spelade fotbolls spel och sedan satte jag mig på bussen hem. Ordnade lite mellis som bestod av musli och yoghurt med hallon smoothie, mumsigt värre, sedan drog jag upp datorn på direkten för att fortsätta med sam och historia uppsatsen som faktiskt snart är klar! Så otroligt jäkla härligt, ett kunskapskrav kvar. Under min tid här hemma har jag även fått time till att ringa jobbsamtal.. berättar mer när jag själv hör mer, låter rätt logiskt va?
Nej, nu när jag väl är på språng och har ett förfärligt bra flyt i skrivningen på uppsatsen tror jag att jag fortsätter. Hörs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback