Psykiska & fysiska sjukdomar


Pluggmarathonet is over, för tillfället iallafall och jag tog en liten paus och målade naglarna med genomskinligt nagellack, krämade ner ansiktet rejält och sitter just nu och skypar med pojken min och planerar morgondagen och helgen. Fick reda tidigare idag att det är hål på sista lektionen imorgon så jag slutar redan vid två efter matten vilket är en lättnad - om det är fint väder dvs. för då kommer livet kännas så mycket bättre. Efter skolan blir det att dryga runt lite själv på stan i hopp om att hitta något snyggt som kanske får följa med mig hem. Har även lite planer för kvällen men mer om det berättar jag imorgon för nu är det en halv timme kvar innan BB börjar och jag ska hinna med att läsa lite till i naturkunskapsboken innan jag lägger den åt sidan ett tag till. BTW, pauser i pluggandet är otroligt underskattat. Det behövs, om man är villig att börja igen efter pausen det vill säga, då man checkar av om något verkligen har fastnat. Plugg vare va? Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback