HISTORIA PLUGG

Satte igång med pluggandet på riktigt för ett tag sedan och har fått endel gjort vilket känns skönt. Dock lite mindre skönt nu när man har hjärnstopp och inte minns vad läraren sagt om just detta. Finns två val, antingen gå vidare och fortsätta med annat som har med samma uppgift att göra eller vänta tills man har någon förklaring på det jag fastnat på.. hum.. blir nog alternativ B då jag är sugen på att hugga in på naturkunskapsuppgiften då jag precis kom på att den inte följde med mig hem i fredags - yay! Blir att läsa igenom svenskan i brist på saker att göra - då jag ändå inte kommer kunna redovisa då jag har fått en läkartid som inträffar samma tid, it sucks. Men det löser sig förhoppningsvis.

Detta med Sveriges väder alla klagar på gör mig lite frustrerad. Visst, det snöade och alla trodde att det skulle bli vår snabbt och sen sommar med engång. Var inte så negativa då snön inte kommer för att stanna utan försvinner för eller senare, dvs. inom ett par timmar.

Har även fixat ett sommarjobb!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback