GODNATT!

Mitt sms-sällskap var för trött så jag blev dissad, han bestämde nämligen sig för att gå och sova. Så själva sitter jag uppe nu och gör absolut ingenting, Finns inte något att checka på tv och det finns inget att checka på datorn vilket sucks. Dock skulle en tidig läggning hela helgen göra mig gott då jag ska vara iväg på BUSAM i princip hela dagen med en jäkla massa barn i massa åldrar. Får bunkra upp med dextrosol, passionsfrukt, vatten och alvedon i dussin. Huvudledaren är bortrest i Bangladesh under tävlingen vilket betyder att vi endast är 3 hjälpledare som ska deala med barnen denna dag vilket sätter press men även ett otroligt ansvar på både mig och de två andra tjejerna. Men det känns bra och gymnasterna är inga bråkstakar så det ska nog gå galant! Nu blir det att stänga av datorn och sedan lägga mig i sängen i väntan på att däcka. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback