THE DIFFERENT BETWEEN US

Lite små humoristisk bild. Kolla på storleken på fötterna, storleken på anklarna och färgen på skorna.
 
Idag vaknade jag någonstans mellan tolv och halv ett, vaknade av att jag fick ett "VAKNAAAAAAA" sms av calle då det vibrerade i handen på mig då jag av någon anledning höll i mobilen under kudden jag sov på(?). Calle sitter i bilen påväg hit och jag vet inte riktigt hur dagen ska se ut idag. Lite halvdant väder vilket gör det svårare att bestämma.. det är varmt men det blåser så otroligt mycket vilket förstör hela dagen, suck. Är även lite smått sugen på att agera modell ute i skogen och bli fotad - och fota så lite förslag finns det ändå. Hör av mig senare när det är bestämt för nu ska jag sätta på lite musik för att sedan avguda mina klädesplagg jag köpte igår. Åh.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback