SÖTT MATTIPS

Sitter i sängen och kollar på reprisen av em matchen mellan grekland och ryssland, inte för att jag är så värst intresserad men, kollar mest bloggar. Calle är nere och försöker fixa ihop något kvällsmål, jag börjar bli lite smått trött och ska nog lägga igen datorn när jag hör hans steg i trappan.
Hittade detta otroligt söta mattips, eller snarare ett gulligt ägg tips på en blogg vars namn jag inte minns namnet på tyvärr, men hon hade tagit bilden ifrån we<3it. Själv har jag inte prövat det men det ska jag definitivt! Förstår dock inte hur man får till själva hjärtformen, men det är något jag hinner klura på. Hör nu calles steg i trappan och jag tackar för mig och säger godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback