MY NIGHT IN PICS

N
Inte blivit så mycket bloggande idag, glömde faktiskt helt bort att jag hade datorn och kameran med mig och inte förens nu efter middagen kom jag på mig själv att jag hade varit duktig och packat ner båda i väskan. Idag har vi bland annat badat, eller jag har flytit runt med armpuffar då jag fortfarande inte får anstränga mig så jag får puls pga halsflussen), vi har ätit varsin jordgubbe - faktiskt första för hela året för oss båda. Vi lovade varandra redan i julas om jag inte minns fel, att vi skulle vänta tills sommarlovet men när det inte var så somrigt väder så flyttade vi det till calles födelsedag, vi har även lirat lite boll, försökt att göra vissa trix osv, jag lyckades slumra till lite i solstolen i skuggan när jag tröttnat på att spela fotboll. 
 
Calles farmor och farfar var här på sena eftermiddagen och vi åt en bakvänd middag kan man säga, efterrätten först och varmrätten efter. Blev grillad kyckling och potatisklyftor, mumma! Såhär på kvällen satt vi kvar de flesta, utomhus efter middagen, blåst såpbubblor och sprungit runt med myggsprutare allehopa. Tänkte lägga upp en bild på en utav calles presenter han fick av mig idag lite senare. Kika in om en kvart!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback