GODMORGON VÄRLDEN

Fin bild ifrån midsommar
 

Vaknade av att tvn stod på, måste ha glömt att sätta den på timer igårkväll innan jag somnade. Har just beställt lite grejer ifrån H&M, en urtuff bikini och en söt sommarklänning. De rear ju ut för fullt på deras hemsida men tyckte inte att jag hittade så mycket fint, eller snarare så att det inte fanns mycket fint som fanns kvar i min storlek så att säga. Idag har jag och två till tjejer i dansgruppen bokat danssal nere på stan och ska dra iväg och  öva lite innan gigget som är om den 30e. Inte för att jag är 100% frisk eller något, men dansa lite får jag ta och göra iallafall - I have to. Ska försöka dra in på en affär en snabbis och kolla om de har en bikiniöverdel jag vill ha också, sen bär det hemmåt.
 
NU: Frukostdags!
 

kommentarer
posted by: ~ L I N N ~

Tack så jätte jätte mycket!
Det är mina riktiga hih :'D

2012-06-25 @ 11:46:08
hemsida: http://linnhahne.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback