FILURERNAS FILURKUNG

Idag blev det en otrolig sovmorgon för min del, vaknade inte förens runt elva och det finns faktiskt inte så mycket att berätta om min dag mer än att jag har legat i sängen, kollat på datorn och tvn exakt hela dagen. Sitter och väntar nu på att filuren på bild ska dra sig hit, som jag saknat honom! Inte ofta vi är ifrån varandra så när det väl händer är det kris. Har haft barnen på dagarna som distration men nu när det är över blev det lite jobbigare. Så det ska bli kul att träffa honom igen, även om han drar iväg på måndag och ska jobba hela veckan.. men det det är ingenting jag ska tänka på nu.
Hade hellre velat haft sommar och sol ute men istället fick samhället regn, mysigt enligt mig själv. Är lite smått sugen på att gå ut och gå och bara njuta av vädret och lyssna på musik tills calle kommer. Och.. ja, jag tror det får bli så. Hör av mig senare! Adioooos

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback