OJ OJ OJ OJ

Ungefär såhär ser det ut i dagsläget utanför mitt fönster, grått och tråkigt. Bloggade inte mer än ett inlägg igår, kände att jag ville och kunde avstå ifrån fler faktiskt, låg ju i en del då det blev 11 hela inlägg i förrgår faktiskt. Men igår vaknade jag vid 9, gick upp och åt frukost och underhållningen fick bli att kolla på när familjen och släkten klippte sig. Drog vid elva tiden iväg med mammsen till gränby och mötte upp min syster och hennes två pojkar och gick runt ett tag, drog en lunch på max  (yay..) , till gränby igen en snabbis, ica och sen fick det bli hem!  Kanske var hemma kring.. 16.00? Det jag inte visste var att calle hade överraskat mig - eller skulle överraska mig då han trodde att jag var hemma så han var hos mig vid ett medans jag kom hem vid fyra.. stackarn! Pappsen lurade upp mig på övervåningen strax efter jag och mammsen kommit hem och där stod gullungen  med min favoritros i handen. Så gullig så! Vi åkte och hyrde filmer med mamma och kikade på gammelfarmors grav.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har fortfarande en sovandes calle brevid mig nämligen. Men jag antar att han känner samma som jag vilket är att vi inte kan ligga och dega hela dagen! A big no no.. Frukost står på schemat först vartfall och jag är hungrig. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback