Första dagen på jobbet, sicken succé!

Känner hur träningsvärken ifrån gårdagens cirkelfys på gymmet på profilen i skolan börjar sätta sina spår. Mina lår gör ont som bara den, har svårt att ens ta mig upp på övervåningen plus att ryggmusklerna stramar som fasiken så fort man lyfter händerna i luften. Men nog med klagande. Stack ner på stan efter skolan och gick runt ett tag med pojken min för att sedan ta bussen till jobbet. Första jobb dagen var idag och den var fantastiskt rolig! Jätte kul att träffa alla livliga, söta och trevliga barn samt föräldrar. Längtar redan tills nästa onsdag hahah.. Dock är det lite svårt att kunna lära sig alla namnen på barnen i grupperna, men jag antar att det sätter sig för eller senare. Nu tänker jag slänga igen de sociala nätverken återigen för att återuppta pluggeritimmarna jag missade pga jobbet. Provet är imorgon, och jag känner att jag behöver lite mer repetion.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback