SLUTRESULTAT










Äntligen är vi klara! Två dygns jobb o som vi har jobbat.. Slipning, spackling,slipning igen målning 3 jäkla lager m.m. Som tidigare sagt så åkte vi till ikea och fick med mig hem de två svarta byråerna som ni ser på bilder ovan som nu är fyllda med kläder, dock fick inte alla kläder plats. Det är lite små/fin justeringar kvar som ska utföras såsom möjligtvis sängbyte, korg byte, tavlor jag ska göra ska upp, klockan ska upp och lite sånt. Men jag känner mig otroligt nöjd och jag och pojken min har gjort ett väldigt bra jobb!

Just nu sitter jag i sängen och checkar på, tro det eller ej, melodifestivalen. Första gången för iår, lika bra att börja någon gång haha. Ska försöka att inte röra mig ur fläcken på hela kvällen utan planen är att jag kommer ligga halvdöd i samma position jag gör nu. Bra plan enligt mig själv. Mammsen köpte hem en massa frukt idag så en fruktsallad kanske det blir senare ikväll, eller så blir det imorgon. Hare bra, Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback