Keep up, be strong and belive in yourself

Hemkommen och utmattad som aldrig förr! Var med på alla fyra gymnastikgrupper idag som är efter varandra och med ingaa minuters mellanrum vilket gör att blodsockret spökar då och då. Plus att vi började med friståendet i alla grupper idag vilket är roligt. Men som sagt, jag gick i skolan idag och det gick bättre än förväntat. Trodde jag skulle decka och dö under första men det flöt på vilket var skönt, febern har lyckats hålla sig borta som alltid. Minns inte ens när jag hade feber senast och jag har tendensen till att aldrig få det heller. Fick även träffa min älskade pojke imorse då jag pratade på som aldrig förr vilket jag tror att han märkte, sjukt hur mycket man kan sakna någon även om det bara är en dag man är borta.. så det var skönt att träffa honom. Även morgondagen blir relativt kort då två lektioner efter lunch blir inställda, en för att läraren är i calles klass och kollar på film och den andra lektionen för att det är frivilligt att vara där eftersom vi bara ska skriva på samhällskunskapsuppgiften. Har även sett att det är mer än 40 personer som kikat in idag - utan att jag länkat vilket är jätte kul! Keep up. Hejsvejs,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback