UPDATE IFRÅN VÄRMEN

Ja men typ såhär har våra två dagar hitills sett ut, bad på stranden, bad i poolen, solning och lite glassätning! Nu sitter jag ute på våran enorma altan som det kommer bild på sen. Pappa och calle har precis kommit ifrån affären då de varit och köpt mat, igår vart det pizza för resten av familjen och pasta carbonara för mig och calle från restaurangen här inom poolområdet. Våra planer för resten av dagen är inte många skulle jag tro, äta middag om ett tag då klockan faktiskt är en timma mer hemma i Sverige och en timma mindre här, så man börjar bli lite smått hungrig faktiskt! Efter det skulle jag tro att det blir att gå på "rock show", eftersom det är ett Sunwing Resort hotell vi är på så är det så att det arrangeras shower fem dagar kvar i veckan (tror jag).
Schampo och balsam är nu köpt och jag ska nog gå och duscha, adios!
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback