PÅ TOPP

Hej hopp! 
 
Känner att den där hälsningsfrasen börjar bli lite allt för vanlig här på bloggen, men det är något som faller mig i smaken varje gång jag bloggar så det får vara så!
 
Skoldagen idag gick snabbt och det var få lektioner, lite blandade känslor på olika lektioner. Glad/Ledsen och arg/glad och nu är jag jätteglad! Fått en specialpedagog i matte på skolan och grupperna där jag och en kompis till mig kommer bli huvudledare i tillsammans i höst är i princip fulla redan nu! Och det är bara första dagen på anmälningsdagarna... 
Drog med Ida till stan efter skolan och fick med mig två tröjor, lite tjockare såhär till hösten. Lagade middag till mig själv, satte mig vid datorn och försökte spåna lite på mitt tal jag har i läxa till på torsdag. Lite väl "mycket" läxor för tillfället - men känner mig ovanligt lugn vilket känns bra. Nu blir det att ta ett sista tag i uppgiften i 5 minuter sen blir det ensam mamma söker på tv och efter det sova! Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback