FÖRSTA DAGEN I TVÅAN - ÄR JAG STOR NU?

Idag är det första dagen i skolan, önskar att jag vore där fast ändå inte. Det är lite både och. Första dagen vi börjar tvåan idag och jag känner mig faktiskt stor idag, även fast jag är en 17årig tjej på 159cm så.. känner jag mig ovanligt stor. 
 
Aja, det jag menade med det här inlägget var iallafall att jag skulle berätta att jag saknar min klass, mina klasskompisar, skolan, miljön, lektionerna (ja tro det eller ej!) och ja.. hela grejen i sig att vakna tidigt, åka iväg på morgonen gå i skolan, plugga, bli smartare, fixa bra betyg osv. Taggad satan på terminen och jag känner att det kan bli något bra! Ska försöka med att klara IG prövningen jag har i matte den 22a när det blir min första dag i skolan. Yes, det ska klaras.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback