THE GOOD IN LIFE


Drog ut oss och satte oss idag också en stund på eftermiddagen på framsidan och drog oss mot baksidan för att agera åskådare till roligt trädgårdsarbete som utfördes av ett gäng sköna människor, dvs. calles mor och far. Kul vart det och det blev även den första lunchen ute, eller andra om man räknar med igår, men ändå! Blev inskjutsad i bra tajming då bussen kom redan 4 minuter efter jag blivit avsläppt och drog iväg med Rebellz och tränade en timma. Lite genomgång om en ny korr och nu är det ihop matchning av alla danser som gäller, sedan är det bara att repetera och repetera som gäller inför vårens våruppvisning i stora salen inne på UKK i maj.

Kom hem och möttes av finfint sällskap, min barndomskompis föräldrar som var på besök och det var mer än trevligt. Länge sedan man träffade dom! Fem år sedan om jag inte minns fel?. Aja, anyway anyhow, drog mig upp, åt lite Ben & Jerry's och nu sitter jag här som en död sill i sängen och väntar på bättre tider.. skoja, bättre tv program rättare sagt. Ska nog slänga igen datorn och försöka sussa tidigt ikväll.. men det blir aldrig som man planerar. Valborgs planer blir att.. ja det får vi se helt enkelt. Än så länge blir det stan med pojken min på förmiddagen, kanske drar vi oss mot forsränningen men det är väl lite smått hopplöst då jag inte kommer se något iallafall då jag är liteee kortare än va resten av Sverige eller snarare världens befolkning är. Aja, långt och kul inlägg idag. Yeye wow wow. Godnatt!

kommentarer
posted by: Johanna Christoffersson

sv: Ja, det trodde jag också. Tyckte inte alls att den smakade något :/ Men den blev lite godare när man lät den smälta lite, men det vill man ju inte :O

2012-04-29 @ 23:45:46
hemsida: http://rosaprickaar.blogg.se/
posted by: Frida

SV: Det finns ju en sida som heter http://www.gratischoklad.se/?r=340 om du vill ha choklad ^^ man samlar poäng som man sedan växlar mot choklad xD

2012-04-30 @ 10:17:19
hemsida: http://fridaannas.blogg.se/
posted by: ebba :)

åh härlig bild! nu kan det bli sommar :D

2012-04-30 @ 11:26:49
hemsida: http://ebbahellstrom.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback