MATTEPLUGGNING PÅ G

Ja men typ sådär känner jag mig nu efter nästan två timmars pluggning av matte, vanligt trött och trött på matte över huvudtaget. Calle drog iväg på träning för nästan två timmar sedan och lämnade mig ensam kvar här mitt ute i ingenstans och hade inte mycket för mig, och därför plockade jag fram matteboken och gjorde några tal, dock är matteprovet inte imorgon 'puhh' utan det är framflyttat till onsdag nästa vecka. Vet inte riktigt om det berodde på att det är fredag den trettonde och att han är väl troende till sånt eller om han var snäll eller vad det nu berodde på. Men men, sitter och taggar lite till big brother och ska hoppa i myskläder och sätta mig i sängen och spela mobilspel i väntan på att det ska börja. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback