LIKA SOM BÄR

Liten liknelse mellan en tidningsmänniska och min pojkvän. Hämtade posten och trodde calle var med i tidningen, men icke.

Äntligen hemma efter en otroligt lång, jobbig men händelserik och rolig dag. Var i skolan för en lektion på förmiddagen och stack sedan iväg till DC för att möta upp tre girls ur Rebellz och vi tillsammans drog oss mot UKK. Efter många om och men fick vi ett rum där vi kunde byta om till dessa otroligt snygga kroppsstrumpor. Var ute och vandrade runt om i hela konsterthuset och gick runt i dessa dräkter och det var oerhört roligt. Många olika reaktioner då vissa blev rädda, illa till mods och glada. Tillbaka till skolan efter det för en lektion till och sedan åkte jag till jobbet för avslutning med alla barn och det var lite smått tråkigt att behöva lämna dom.. men förhoppningsvis ser man dom igen i höst!
Har precis fått i mig middag och planerna för kvällen är att checka in sammen, imorgon blir det råplugg och finslip på den som gäller men nu ska jag bara ta det lugnt. Calle drog hem ifrån skolan idag pga en förjävla förkyldning och ont i halsen han råkat få och nu börjar jag känna lite i halsen.. bläää..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback