CALM AGAIN


Kan andas ut för första gången på dagen och nu känns livet lite roligare än vad det gjorde innan jag bestämde mig för att plugga gärnet. Historian är nästan färdigskriven och lika så med svenskan, lite finslipning kvar fortfarande. Börjar dock bli lite osäker på ämnet till talet och är lite smått sugen på att byta, men vi får se om det är något jag hinner eftersom det är lite ont om tid. Syrran med sönerna är här på middag och vi har precis ätit grillat, sprang upp efter middagen med datorn som ändamål och håller nu på att gå in i pluggzonen igen och ska försöka fixa denna svenska för att sedan gå in på spanskan, duktig som jag är glömde jag boken i skåpet och måste söka mig till information via google men det ska nog gå bra, antar att jag borde sätta igång innan klockan slår för mycket och min hjärna tar helg på riktigt. Hörs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback