Fredag den 21a septemberus

God kväll! Skoldagen idag gick faktiskt rätt snabbt, snabbare än vad jag trodde. Film/Film/Engelska/Matte/Slut. Filmerna i början snabbade på det hela tror jag. Efter skolan blev det att möta upp Calle på stan och sedan tog vi bussen tillsammans hem till mig. Där blev vi upphämtade en timma senare och nu sitter vi här hemma hos Calle, mätta och belåtna och kollar runt lite på datorn efter skojigheter. Angående längan mackor på den bilden ovan här är att vi hjälpte Calles mamma att fixa snittar hon behövde göra :). Nu blir det kolla lite mer på datorn, hoppa ner i sängen och sedan bara ta det lugnt. Känns som om jag kommer somna tidigt ikväll med tanke på hur jäkla trött jag är. Godnatt på er i förväg!

kommentarer
posted by: Daniella B

fin blogg! hur mår du?

kolla in min som nyss blev uppstartad igen efter att ha blivit borttagen av blogg.se....

kommentera gärna också! :D

Svar: Hej tack så mycket! Vad gillar du bäst?Jo jag mår bra! Hur mår du själv?
Varför blev den borttagen? :O
sarabirnbaums.blogg.se

2012-09-22 @ 13:13:20
hemsida: http://daniellab.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback