Avcheckat på listan

Suttit väldigt effektift om jag får säga det själv och skrivit på skolarbetet som förövrigt blev en dag sen inlämnad som jag helt och hållet skyller på min kurs, så det så. Har även skrivit klart emailet jag skrev igår samt skickat iväg det så förhoppningsvis har alla föräldrar i de fyra grupperna jag har nu fått ett mail om lite information om gymnastiken med mig och Ida. Känner mig väldigt vuxen. Jag ska nu sätta mig ner med papper och penna och skriva upp en to do list som blir morgondagens bekymmer, kommer på en massa redan nu.. jag som hoppats på en lugn och fin söndag då hela helgen har varit måsten. Men måste man så måste man!

kommentarer
posted by: Amanda

Superfin blogg! :) Allt bra med dig? Haft en bra helg? :D

Svar: Tack så jättemycket Amanda! Ja allt är bra med mig, jag har haft en fullspäckad helg... själv då?
sarabirnbaums.blogg.se

2012-09-16 @ 03:26:15
hemsida: http://www.maandel.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback