Hej iskalla gympasal

Hej people! Vaknade med tuppen idag, otroligt motigt att gå upp! Men eftersom jag inte har något val så blev det lite lättare att tvinga upp kropp och knopp. Slängde på mig underställ som förhoppnignsvis kommer hjälpa mig att hålla värmen idag i den iskalla gymnastiksalen. Drar som sagt iväg på kurs, precis som rubriken lyder minsann! Den börjar 09.00 och slutar inte förens 19.15 idag, så en heldag i en iskall gymnastiksal är det som väntar mig idag. Hoppas ni kommer ha det roligare och definitivt varmare än vad jag kommer ha. Hörs när jag kommer hem helt enkelt! För nu måste jag springa till bussen :)

kommentarer
posted by: assala

vilken fin blogg!:)
ta gärna en titt på min med och släng gärna in en kommentar!:)

2012-10-06 @ 17:07:58
hemsida: http://assalaa.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback